دوست داشتن خود شاید درون ابتدا مغرور بودن بـه نظر برسد اما حقیقت این هست که افرادی درون زندگی موفق هستند و روابط اجتماعی خوبی دارند کـه خودشان را دوست دارند. کانال تلگرام جایی برای دوست داشتن ما درون طول زندگی بنا بـه عادت‌های گذشته‌مان همـیشـه سعی کرده‌ایم که تا انتظارات دیگران از خودمان را برطرف کنیم و همـیشـه درون نگاه آنـها خوب بـه نظر برسیم، کانال تلگرام جایی برای دوست داشتن اما امروز یک سوال مـهم از خودمان بپرسیم: کانال تلگرام جایی برای دوست داشتن آیـا که تا به حال به منظور برآورده انتظارات شخصی‌مان هم تلاش کرده‌ایم؟ چقدر بـه دوست داشتن خودمان اهمـیت مـی‌دهیم؟

ما مـی‌توانیم با تغییراتی، خودمان و شخصیت‌مان را بیشتر نمایـان کنیم و به جای اینکه منتظر اتفاق‌های قابل پیش بینی بمانیم، خودمان آنـها را پیدا کنیم.

وقت آن رسیده کـه خودمان، هر شکلی کـه هستیم و هر چیزی از خودمان را دوست داشته باشیم. کانال تلگرام جایی برای دوست داشتن مـی‌توانیم آنچه از ما انتظار مـی‌رود را که تا جایی کـه قبول داریم بـه جا آوریم و در کنار آن انتظارات شخصی‌مان را نیز بشناسیم و دنبال کنیم.

با سبکتو همراه باشید که تا باهم ۵ روش بیشتر دوست داشتن خودمان را بررسی کنیم:

جمع دوستان واقعی‌تان را پیدا کنید

دارن هاردی درون مـیکروکتاب اثر مرکب مـی‌گوید: اطرافتان را از افرادی کـه به شما عشق مـی‌ورزند و همـیشـه حامـی شما هستند پر کنید. حواستان بـه این افراد باشد. شما بـه اندازه اطرافیـان خود شاد و موفق خواهید بود. بعد عزیزانتان را نزدیک خود نگه دارید و بدون عذاب وجدان افراد تیره و تار را از زندگی خود حذف کنید.

این جمع افرادی هستند کـه خوب گوش مـی‌دهند، فکری باز دارند، دلسوز هستند و پر از شور و شوق و خلاقیت‌اند. اگر شوخ طبع هم باشند کـه چه بهتر!

]]>
بیشتر بخوانید:   چگونـه به منظور افراد قدرتمند جذاب‌تر باشیم؟

دنبال انتظارات شخصی‌تان، با وجود چنین افرادی درون کنارتان کـه شما را بـه همان جهت سوق مـی‌دهند، بسیـار راحت‌تر است. جمع دوستان واقعی‌تان باعث مـی‌شود درون زمان‌های سخت کـه دچار شک و تردید هستید، باز نایستید و به مسیر خود ادامـه دهید. آنان بـه شما یـادآوری خواهند کرد کـه چرا حتما خودتان را دوست داشته باشید و قدردان خود باشید.

پیگیر علایق خود باشید

هرآنچه کـه شما را خوشحال مـی‌کند را پیدا کنید و با جان و دل مشغولش شوید. هرگز رهایش نکنید. چرا کـه همـین علایق شماست کـه به زندگی شما معنی مـی‌دهند. هدف و عشق شما بـه آن سرگرمـی، شغل یـا علاقه هست که شما را درون مسیر درست قرار مـی‌دهد.

دقت کرده‌اید اگر علاقه خود را رها کنید، شادی از زندگی‌تان ریشـه کن خواهد شد؟ چگونـه مـی‌توانید قدردان خود باشید، اگر احساس رضایت و شادمانی ندارید؟

خود را بـه چالش بکشید

بسیـاری از مـهمترین و با ارزشترین درس‌های زندگی از سخت‌ترین شرایط بـه دست مـی‌آیند. با تحت فشار قرار خود که تا جایی کـه توان تحمل دارید، خواهید دید کـه ضعف‌هایتان بـه نفع شما عمل خواهند کرد.

جسارت بـه خرج دهید و دنبال کاری بروید کـه شما را مـی‌ترساند ولی درون عین حال برایتان جذاب است. وارد جمعی شوید کـه پر از افراد هم فکر شماست ولی از رویـارویی با آنان هراس دارید. خواهید دید کـه بعد از گذر از مرحله اولیـه ترس و دلهره، اعتماد بـه نفسی مثال زدنی بـه دست خواهید آورد. بـه این ترتیب محدوده امن خود را گسترش خواهید داد. نگران نباشید، صحیح و سالم این چالش‌ها را پشت سر مـی‌گذارید!

]]>
بیشتر بخوانید:   خانومانـه؛ چالش هایی کـه خانم‌ها درون مسیر شغلی خود با آن روبرو مـی‌شوند

به این ترتیب بـه خود ثابت مـی‌کنید کـه مـی‌توانید درون هر شرایطی بـه خودتان تکیـه کنید، حتی وقتی با وضعیتی کاملا جدید روبرو مـی‌شوید. این اعتماد بـه نفس شما را بـه سمت چالش‌های جدیدتر سوق خواهد داد و به همـین ترتیب اعتماد بـه نفس‌تان افزایش مـی‌یـابد. این چرخه شما را بـه سمت اهتان پیش مـی‌برد.

داشته‌هایتان را لیست کنید

برای روزهای سختی کـه نمـی‌توانید بـه خودتان باور داشته باشید، لیستی از داشته‌هایتان تهیـه کنید. هرآنچه کـه بابت داشتنش قدردان هستید را لیست کنید. از دارایی‌های ساده و کوچک نگذرید. داشته‌های بدیـهی را هم فراموش نکنید. درون بدترین شرایط قدردان سلامتی، خانواده و تمام موارد این چنینی باشید.

این نظریـه شامل تمام موارد زندگی مـی‌شود. اگر روزی نمـی‌توانید فدردان خلاقیت یـا نظم خود باشید، اخلاق خود و شوخ طبعی‌تان را تحسین کنید. از تحسین خود هرگز دست نکشید.

خودتان را قبول داشته باشید

شما بهتر از هرکسی خودتان را مـی‌شناسید، بعد قبل از هرچیزی خودتان را قبول داشته باشید. اجازه دهید غریزه‌ راهنمای شما باشد. شک نداشته باشید اگر خوب گوش دهید، درون نـهایت منجر بهخود باوری مـی شود! وقتی خودتان را باور کنید ، با قدرتی بیشتر تصمـیم گیری خواهید کرد.

عشق ورزیدن همـیشـه و همـه جا دشوار هست و عشق ورزیدن بـه خود، دشوارترین کار است. این مسیر درست مانند خلاف جریـان آب شنا است، خلاف انتظارات رایج عمل ، استانداردها را جابجا ، مقیـاس‌ها را دگرگون ، زیر ساخت اجتماعی و نقش‌های از پیش تعیین شده را بـه چالش کشیدن و رویـارویی با ناامنی‌ها و تردیدهای درونی است، اما این جدالی هست که ارزش تلاش دارد، چرا کـه شما مـهم‌ترین بخش این چرخه هستید و در انتهای مسیر این شما هستید کـه بیشترین سود را مـی‌برید و لذت دوست داشتن خودتان را مـی‌چشید.

“۵ راهکار به منظور بیشتر دوست داشتن خودمان” را بشنوید (۶دقیقه):

.wrapper { max-width : 1000px; margin : 20px auto; padding : 0 20px } ]]]]> ]]>

برداشتی آزاد از Whole Hearted Woman




[5 راهکار به منظور بیشتر دوست داشتن خودمان درون سبکتو همراه با ... کانال تلگرام جایی برای دوست داشتن]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Wed, 18 Jul 2018 06:03:00 +0000